FinansBureauet

Virksomhedsoplysninger leder til nye kunder

De rette virksomhedsoplysninger er nøglen til at tiltrække nye kunder og undgå kundegrupper, som ikke giver en fortjeneste eller udgør en risici. Når det gælder virksomhedsinformationer fra Danmark, Norden og resten af udlandet er datagiganten Bisnode indehaver af det største data kartotek. 

For at træffe data validerede beslutninger omkring hvilke kunder I bør prioritere, er det essentielt at have alle virksomheds-relevante oplysninger tilgængeligt. Bisnode tilbyder komplette virksomhedsoplysninger samlet i ét værktøj og datalevering efter jeres ønske. Når I bruger Bisnodes værktøj undgår I selv at skulle varetage en større dataindsamling og er samtidig sikret up-to-date virksomhedsoplysninger I kan agere på omgående.  

Virksomhedsdata giver mulighed for at træffe data validerede beslutninger om hvilke målgrupper I som virksomhed skal kommunikere til og indgå samarbejder med, modsat beslutninger baseret på subjektive, biased mavefornemmelser. Adgangen til komplette dataoplysninger er en sikker måde at optimere interne marketingsprocesser på, de giver indsigt i leads status og influerer i sidste ende mængden af konverteringen med høj relevans og værdi. 

Datadrevne tilgange til kunder giver flere konverteringer

Hver eneste dag oprettes nye virksomheder både nationalt og internationalt. Det giver en strøm af potentielle nye kunder til jeres virksomhed. Udfordringen i dag er derfor at prioritere de rette kunder, der kan blive til købeklare leads. Samtidig er der en stor forretningsværdi i at undgå risikable kunder, som enten er dårlige betalere eller indebærer andre økonomiske risici. 

I virksomhedsoplysninger ligger informationer omkring virksomhedens aktiviteter, koncernoplysninger, kreditkontrol, kreditoversigter, betalingsanmærkninger, advarsler hvis virksomheden figurer i juridiske sammenhænge eller har revisionsanmærkninger og anden relevant information. 

Virksomhedsoplysninger er første skridt til en datadrevet leadgenereringen og kundehåndtering, som forbedrer jeres marketingprocesser, samarbejdsaftaler og positionering inden for jeres branche. Med dataen tilgængelig kan I begynde at segmentere jeres målgrupper, arbejde mere målrettet med jeres kommunikation samt optimere andre tiltag I gør for at tiltrække nye kunder. 

Virksomhedsoplysninger fortæller hele historien

Med virksomhedsoplysninger der går flere år tilbage er I bedre stillet, til at forudsige en kundes vækstmuligheder. Deres tidligere kriser og udfordringer bliver også afsløret. Med en segmentering af kunder baseret på virksomhedsoplysninger, kan I klassificere hvilke kunder I skal holde særligt øje med. Det kan være kunder som endnu ikke er modne til at konvertere hos jer og som I bør sætte en indsats på. Eller kunder I kan se et potentiale i, men som indebærer for mange risici på nuværende tidspunkt. Adgangen til virksomhedsoplysninger er dermed en måde at se tilbage i en virksomheds fortid og et kig ind i deres potentielle fremtid. 

Med virksomhedsoplysninger fra Norden og udlandet kan I gennemskue markeder som I overvejer at træde ind i. Dataindsamling fra udenlandske datapunkter tilbyder Bisnode også i deres værktøj. På den måde undgår I selv en kompleks udenlandsk dataindsamling, men kan istedet hurtigere afgøre jeres muligheder i markedet og afgøre hvilke kundegrupper I bør prioritere. 

ANNONCE
Del

Seneste nyt