Jyllandsposten i digital satsning
Der er efterhånden nogle år siden, at de første udenlandske aviser begyndte, at tage betaling for deres artikler på nettet. Og tiderne med gratis nyhedsformidling på nettet fra de landsdækkende danske aviser, er også så småt ved at lakke med enden.
Senest har Danmarks førende avis Jyllandsposten lanceret deres JP Premium koncept, hvor man for 99 kr. om måneden kan få adgang til unikt materiale, udfærdiget af en 6 mand stor redaktion. "Vores digitale redaktion har alle de nødvendige kompetencer for at hjælpe fagredaktionerne med at sætte strøm til deres kvalitetsjournalistik. Vi vil indføre nye formater og give vores vigtigste historier et nyt lag af digital berigelse, som skal give vores abonnenter mere værdi," fortæller journalistisk chefredaktør Pierre Collignon.
Udover egenproduktionen indeholder JP Premium bl.a. også artikler fra Washington Post, Foreign Policy og Bloomberg.
Netop nu har man mulighed for at prøve JP Premium kvit og frit i en første måned
Senest har Danmarks førende avis Jyllandsposten lanceret deres JP Premium koncept, hvor man for 99 kr. om måneden kan få adgang til unikt materiale, udfærdiget af en 6 mand stor redaktion. "Vores digitale redaktion har alle de nødvendige kompetencer for at hjælpe fagredaktionerne med at sætte strøm til deres kvalitetsjournalistik. Vi vil indføre nye formater og give vores vigtigste historier et nyt lag af digital berigelse, som skal give vores abonnenter mere værdi," fortæller journalistisk chefredaktør Pierre Collignon.
Udover egenproduktionen indeholder JP Premium bl.a. også artikler fra Washington Post, Foreign Policy og Bloomberg.
Netop nu har man mulighed for at prøve JP Premium kvit og frit i en første måned